maanantai 5. syyskuuta 2011

Photography and everything else

Heipä hei ja Tervetuloa blogiini!

Aloitan vaikka nopeasti esittelemällä itseni. Nyt kun olen aloittamassa tätä blogia, olen 16 –vuotias, medialukion juuri aloittanut kajaanilaistyttö. Harrastan valokuvausta, musiikkia sekä urheilua ja olen kiinnostunut hyvin paljon kaikesta mediaan liittyvistä asioista. Syy miksi tein blogini on hyvin yksinkertainen; haluan jakaa kuviani ja aatoksiani laajemmalle lukijakunnalle.

Valokuvaus on ehkä suurin syy blogin pitämiseen. Voin tänne lisätä otoksiani nähtäville ja kirjoittaa niiden ”luomisprosessista”. (ideointia, suunnittelua, toteutusta) Olen suurimmaksi osaksi perehtynyt luontokuvaamiseen, eli olen lähinnä kuvaillut eläimiä, perhosia, maisemia yms. Nyt olen vastikään innostunut enemmän studiokuvaamisesta, salaman sekä valojen erilaisista käyttötavoista, sekä lavastetuista kuvausprojekteista. Sen lisäksi olen myös innostunut photoshoppaaja, eli tykkään luoda kuviin erilaisia tunnelmia efektien avulla tai sitten vain luoda värikkäitä ja abstrakteja kuvia.


Valokuvauskalustosta sen verran että omistan tällä hetkellä Canon EOS 1000D –merkkisen digijärjestelmäkameran, Canonin EFS 18-200mm ja Canonin EF 50mm objektiivit, Hama Profil Duo III jalustan ja pari muuta objektiivia, jotka ovat enemmän äitini käytössä. Olen tosiaan henkeen ja vereen canonisti, jos tuosta ei sitä voisi jo päätellä. Omistan myös 21,5” 2011 vuoden iMacin ja siihen Photoshop Elements 9 kuvankäsittelyohjelman. Niiden avulla teen jälkityöt kuviini.

Lopuksi, haluan sanoa että en usko että blogini sisältö rajautuu vain valokuvaukseen.  Postailen tänne kuvia, joko itse ottamiani tai itse tekemiäni (photoshop) ja joskus varmaan jotain aivan muuta maan ja taivaan väliltä.

Kiitos ja näkemiin
ensikertaan

(eclipse by kathy)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti